s0mEb0dy t0 l0ve !!

Tuesday, February 01, 2011

Home » harY niE aku gEliSah sanGat!!!!

0
Komen
harY niE aku gEliSah sanGat!!!!

aku gelisah sangat ary nie x tau naper....
ade sesuatu yang berade di luar kawalan aku...knape nie???
haty aku x tenteram langsung....
kenape yer...tolong lah jangan berlaku sesuatu...
lebih lebih lagi terhadap si dia...aku risau sangat nie....
ya ALLAH ko lindungilah die sepenuhnya....amin..
ker aku yang penat ...
mungkin...
sebab lagi pagi td aq tak rehat....asyik buat kerje jer kot...
penat sungguh...hai lah badan kenape lah ko penat...
atau mungkin perasaan nie sajer nak menakut-nakukan aku jer kot....
hahahah.....ye ye o jer lah aku nie...

kalau macam nie mcm mane aku nak tido....
mesti x nyenyak ....erm..problem.....
sok dah lah banyak aktiviti....jangan pengsan sudah.....
dah lah mase 2 aku pengsan sebab tak cukup tido....
hahaha...
memang giler aku mase 2...nakal...
sedare aku semue dah tido...aku jer yang tak tido lagi nie.....
jelezzz plak aku...ade makan ubat tido nie kang...lebih dost pon boleh...hehehhe...x nak kang kene marah...
x per  lah aku hanye menunggu mesej masuk jer dari si die kalau ader berlaku sesuatu....
x per lah klu hary nie tak tido.....untuk si die aper aper pon boleh.....
kate kan sayang..heheheh...
2 jer kao k that all....
bye..

0 comments:

Post a Comment