s0mEb0dy t0 l0ve !!

Wednesday, February 02, 2011

Home » futsal!!!

0
Komen
futsal!!!

Peh penat giler lah main futsal kat sport plenet...firse time main ngan kawan-kawan yang dah pidah....ramai jugak lah yang main mase 2....ade lah dalam 20 orang.....hahahha....yang ade mase main 2.....amin. aku. am. daus yusuf. bedek, acap zabery, daniel. ali f4, puteyh. ikhwan, pat. safwan, kecik , saleh. farhan. alip. ady, muaz. amir hakim f4,name yang aku lupe 2 sory lah er...hahahah....best lah maen ngan dieowg,,,smue dah hebat-hebat belaka.....kitorang maen dari kol 10.30 sampai kol 1.30 nak dekat kol 2....hahahah....semue kepenatan mase lepas maen....mase balik 2 kitorang g singgah makan kat nasi ayam hainan....sedap siot....tp aku x makan lah....hahaha....dieorang smue tambah...peh....tapi mase kat sport plenet macam macam tragedi yang berlaku....hahahahh...yang lawak pon ade yang sedey pon ade...tapi kan mase maen 2 ade lah seorang mahluk allah nie bergaduh....hahahha....tp lps 2 dah baik blik....bagus2...x mau lah maen futsal gadoh2....k...
yang x best 2 mase nak blik...konon nye lah nak tngk moto saper laju....hahah...ade sorang mamat nie nak break pas2 terjatuh...hahahha...trauma aku tngk muker die......sedih tol lah....tp yang penting jangan trauma lgi yer....naseb baik mase 2 moto aku x der coz mase 2 aku swoh dak pet btol kan tayar yang bocor...aku pon x tau macam ner ley bocor....hahahahha...melayang 15 ringgit aku....naseb baik blik 2 x bocor...klu x aku balik umah tolak moto lah...hahahh.....tapi yang penting memang best lah main ngan dieowg semue.....hope dapat main lagi lah ngan die owg.....sayang terima kasih sebab benarkan pergi main futsal....a lot of thankzzzz.....
2 lah kisah futsal aku ngan kengkawan....soe x der gambar....bye bye...

0 comments:

Post a Comment