s0mEb0dy t0 l0ve !!

Saturday, January 29, 2011

Home » HOSTEL AKU HUHU!!!!!

0
Komen
HOSTEL AKU HUHU!!!!!

Aku sebenarnye dah lime taoun duduk hostel....dah macam rumah kedua aku lah....hahahh...kadang-kadang boring kadang-kadang best...1001 perasaan ade kat hostel aku....yang paling best biasa lah...i have many friendzzz...kalau ade yang x nak ngaku x per lah...aden paham...huhu...Hostel nie memang best sebab banyak bende kite yang kne buat sendiri.....such as basuh baju, kemas katil, kemas bilik, best lah sangat....tidak terkate bestnye....ahakz...tapi makan jer yang makcik dan pakcik dewan makan tu yang tolong masak untuk kami....kalau kami yang masak alamatnye asrama kami pulak yang terbakar..hangus habis nanti rentung semua oarang...hahaha...lawak, lawak...bilik kami,kami panggil dorm...alah jadi mat salih sikit aper salahnye....heheh.. Tapi mase aku form 4 asrama ade bukak 2 bilik khas and then tutup third flour....naper?...aku pon x tau...perempuannye blog die tak boleh buat macam tu sebab permpuan ramai dari lelaki....tp perempuan pon die bukak bilik khas...blik khas yang lelakinye bernama IBNU SINA 1 & 2...yang perempuan pula SITI KHADIJAH 1 & 2 gak...hostel kami ade 2 blok jer...satu blok untuk lelaki satu blok untuk perempuan......dan satu blok surau....that all..bye-bye

0 comments:

Post a Comment